ניסור בטון באשדוד

קידוח בטון ביהלום

מחפשים שירותי ניסור בטון באשדוד? כאן תוכלו ללמוד על שיטות קידוח בטון וניסור, איך מתבצע ניסור ביהלום ומיהי החברה המובילה לביצוע עבודות ניסור יהלום. ניסור קירות ומשטחי בטון, חיתוך כבישים, קידוח חורים לצנרת מים, ביוב ועוד. כל מה שרציתם לדעת על קידוח בבטון וניסור בטון ואיך ניתן לבצע פעולות אלו בצורה המושלמת: בפוסט שלפניכם.

פרויקטים של ניסור בטון: הצרכים והפתרונות

עולם הבנייה נדרש בצורה שוטפת לפעולות של ניסור במשטחי בטון, קירות בטון ועמודי בטון במוטה להשלים פרויקטים של בניה, לשנות מבנים קיימים או להרוס מבנים.עבודות בטון נקודתיות יסייעו בביצוע והשלמה של הפעולות הבאות:

  • יצירת פתחים בקירות בטון עבור התקנת חלונות ודלתות או הרחבה של חלונות ודלתות קיימים.
  • ביצוע עבודות ניסור בטון במקלטים ומבני ממ"ד.
  • יצירה של פתחים לצורך התקנת מערכות מיזוג אוויר.
  • הכנת תשתיות בעור חשמל, גז ואינסטלציה
  • שבירה של קורות בטון/עמודי בטון וקירות בטון וכן הרחבה ושינוי מבני של חללים פנימיים.

מהו ניסור בטון ביהלום?

ניסור בטון ביהלוo הינו פעולה הכולל שימשו במסור המצופה באבקת יהלום וסגסוגת מתכות. חוזק היהלום בשילוב מהירות הסיבוב הגבוהה המאפיינת את פעילות ראש מקדח יהלום מאפשרים חדירה וחיתוך של מבני בטון מסוגים שונים.

מה ההבדל בין קידוח בטון בכבל יהלום לניסור בטון?

קידוח בטון הינו פעולה שנועדה לייצר חורים עגולים בקירות בטון להעברת צינורות חשמל, מים, ביוב ועוד. לעומת זאת, ניסור בטון נועד על מנת לבצע חיתוכים מדויקים בדגש על זוויתיות בפעולת הניסור. יש לדעת כי מידות הקידוח נמדדות בצול ואילו מידות ניסור בטון נמדדות לפי קוטר.

אבני חושן – ביצוע כל עבודת ניסור הבטון בהרצליה

חברת אבני חושן מספקת שירותי ניסור תוך הדפסה על מקצועיות ללא פשרות, שמירה קפדנית על נהלי בטיחות ודיוק מקסימלי בפעולת הגימור. נוסף על כך, החברה מציעה שירותי פינוי פסולת באתר הבנייה מה שמאפשר ללקוח ליהנות משקט נפשי לאורך כל התהליך. אמרתם שירותי ניסור בטון בהרצליה? אמרתם אבני חושן! מהרו והזמינו עוד היום שירות ניסור מקצועי להשלמת פרויקט הבניה במהירות האפשרית.

 

קידוח קיר בטון