ניסור בטון בהרצליה

ברוב הפרויקטים הקשורים בבנייה ושיפוץ, ניסור בטון הינו חלק אלמנטרי הנעשה לצורך השלמת עבודות בטון ושיפוץ. ניסור בטון וכן קידוח בטון בכבל יהלום עוסקים בחיתוך קירות ועמודי בטון בצורה מדויקת ובקידוח חורים לצורך הטמעת תשתיות צנרת במבנים מסוגים שונים. זקוקים לניסור בטון בהרצליה? כאן בפוסט: כל מה שחשוב לדעת על שירותי ניסור בטון מקצועיים.

ניסור בטון בכבל יהלום: איך זה מתבצע?

הכלי בו נעשה שימוש לניסור יהלום הינו מסור אליו מחברים דיסק המצופה אבקת יהלום וסגסוגת מתכות. אבקת היהלום כחומר קשיח במיוחד מקנה למקדח את החוזק הנדרש לצורך ניסור חומרים קשים כמו בטון.

המקדח מסתובב במהירות רבה והודות לחומר הקשיח ועוצמתו הרבה הוא קודח חורים/מנסר בחיתוך מדויק את האזור הנבחר בקירות/עמודי/משטחי בטון וחומרים קשים נוספים.

אילו הכנות יש לבצע לפני פעולת ניסור בבטון?

חשוב להזמין קבלן עבודה מקצועי שיבדוק היטב את חוזק המבנה לפני ביצוע העבודה ויאשר כי הפעולה אפשרית מבחינה בטיחותית ואינה עשויה לגרום לנזק למבנה.

אבני חושן: עבודות בטון מקצועיות במגוון תחומים

חברת אבני חושן מתמחה במתן שירותי חיתוך וניסור בטון עבור מגוון מטרות.

שירותי החברה

  • ניסור חציבות וקירות בטון יצוק
  • ניסור בטון בכבל יהלום עבור מסלעות, יציקות בטון, כבישים, חומות ועוד
  • יצירת פתחים בקירות בטון כולל: דלתות, חלונות, פתחים מדויקים לצנרת ביוב, מערכות מיזוג, קירות מקלטים ועוד
  • קבלנות הריסה: שבירת קירות, הריסת מבנים והפרדת מבנים
  • ביצוע עבודת ניסור בטון, קידוח ופינוי בגובה
  • הפרדת מבנים וניסור מדרגות בטון לפני ביצוע הריסת מבנים
  • ניסור בלוק ובטון ללא נזק למבנה בשיטת "אל רטט"

מדוע חברת אבני חושן נחשבת חברת ניסור מובילה בישראל?

החברה מספקת את שירותי עבודות הניסור תוך הקפדה על גימורים מושלמים, דיוק בכל פעולה, ביצוע על ידי צוות מנוסה ומוסמך שהוכשר לעבודה של קידוח בטון ביהלום וכן שמירה קפדנית על נהלי בטיחות מחמירים. תרים אחרי חברת ניסור בטון בהרצליה? צרו קשר כבר עכשיו עם נציגי השירות של אבני חושן לצורך קבלת הצעת מחיר והזמנת עבודה מהירה ויעילה במיוחד.

ניסור רצפת בטון
ניסור עמוד בטון