ניסור בטון בחיפה

ניסור תקרת בטון

על מנת להתקין חלונות או דלתות בקירות בטון יש להיעזר בטכניקות סניור בטון מקצועיות. בקידוח או ניסור קירות בטון ייעשה שימוש במסור דיסק חשמלי. מסור זה יכול לשבור קירות פנימיים או לנסר פתחים בצורה מדויקת על מנת לייצר פתחי אוורור או לצורך התקנת חלונות ולדתות במגוון סוגי מבנים. זקוקים לשירות ניסור בטון? כאן תוכלו ללמוד על סוגי הקידוח השונים, מתי יש להשתמש בניסור בטון ואילו הכנות יש לבצע לפני פעולת הניסור.

מי מבצע ניסור בטון בחיפה?

כדי להשלים עבודת ניסור בטון, יש להיעזר בשני בעלי מקצוע עיקריים: מהנדס בניין וקבלן ניסור בטון. מהנדס בניין אחראי להשגת אישור על עבודת הניסור וקבלן הניסור יפקח על ביצוע העבודה עצמה.

מתי תידרשו להזמין עבודת ניסור בטון?

יש לבצע עבודת ניסור בטון בהתאם למצבי הבאים:

  • צורך בפתיחת של דלת או חלון בקיר בטון וכן הרחבה של דלת או חלון קיימים.
  • ורך בפתיחת פתח למערכת מיזוג אוויר
  • צורך בהרחבת. חללים פנימיים על ידי שבירת קירות/קורות/עמודי בטון.
  • צורך בהכנת תשתיות למערכות גז, חשמל ומים.
  • צורך בעבודת ניסור בממ"ד או במקלט.

מה ההבדל בין קידוח בטון לניסור בטון?

קידוח בטון

פעולה זו נועדה ליצירת חורים בצורה עגולה בקירות בטון. לרוב קידוח בטון ייעשה במטרה להתקין תעלות צנרת עבור אינסטלציה, חשמל וכן למייבשי כביסה ומכונות כביסה.

ניסור בטון

ניסור בטון הינו שירות בו מתבצעת פעולה של חיתוך בבטון על מנת לייצר פתחים גדולים וזוויתיים יותר. חשוב לדעת כי קידוח בטון נמדד במידות של צול (אינץ' בגרמנית) וניסור בטון נמדד באמצעות קוטר.

אבני חושן – ניסור בטון בחיפה

חברת אבני חושן מתמחה בעבודת ניסור בטון מתקדמות בעיר חיפה ובערים נוספות ברחבי הארץ. חברת אבני חושן מספקת בעלי מקצוע מוסמכים, ציוד מקצועי ודיוק ללא פשרות. שילוב של ניסיון רב שנים יחד ציוד ניסור בטון המתחדש מדי תקופה ונחישות לדיוק מקסימלי בכל חיתוך הפכו את החברה לשם דבר בעולם הקבלנות, האדריכלות וההנדסה. מחפשים שירותי ניסור בטון בחיפה? צרו קשר עוד היום להזמנת עבודת ניסור מושלמת בכל תנאי שטח.

 

קידוח קיר בטון
ניסור קיר בטון