קידוח חור לקמין

יש כל מיני דרכים לשדרג את הבית שלכם, והוספת קמין היא בהחלט אחת מהן. קמין הוא לא רק מקור לחמימות ונוחות אלא גם דרך להוסיף אופי וקסם מיוחד לחלל המגורים שלכם. התקנת קמין מצריכה לרוב קידוח חור לצרכים שונים, כגון לפינוי מקום לקמין, לאוורור, חיווט והתקנת ארובה. במאמר זה נבחן את השיקולים והשלבים הכרוכים בקידוח חור לקמין.

 

תכנון והיתרים

לפני שאתם מחליטים על קידוח בטון לצורך התקנת קמין, חשוב לבצע תכנון קפדני עם איש מקצוע. הוא יוכל להבין איך הכי נכון לבצע את התהליך, מה הגודל הנדרש, באיזה ציוד כדאי להשתמש ועוד. בנוסף, יש לעמוד בקודי הבנייה האזוריים ולקבל היתרים במידת הצורך.

 

מיקום וגודל החור

המיקום והגודל המדויקים של החור הם חשובים ביותר. המידות של החור תלויות בסוג הקמין ובקיר הבטון שבתוכו אתם קודחים. איש מקצוע יידע לבדוק את המידות ולוודא שהן מתאימות לדגם הקמין שבחרתם.

 

ניסור בטון

המון פעמים כדי לקדוח חור לקמין יהיה צורך בביצוע תהליך ניסור בטון. בטון הוא חומר קשה ועמיד במיוחד ומסיבה זו לא כל ציוד מתאים לו. הדרך הכי טובה של קידוח בטון היא שימוש בכבל יהלום, אבל יש כלים נוספים שמתאימים לשם כך. חשוב לבצע את הקידוח בצורה מדויקת ונקייה ולהקפיד לא לפגוע בשום דבר חשוב בקיר ליד. אנשי מקצוע בתחום יידעו לבצע את העבודה בדרך הטובה ביותר, כולל שימוש בציוד בטיחות לצורך הגנה עליהם ועל הסביבה.

 

סיום התהליך

לאחר קידוח החור יש לנקות את כל הפסולת מסביב כדי להבטיח את זה שניתן יהיה להתקין את הקמין במקום נקי ובטוח. בסוף כדאי לבצע גם בדיקה שהחור במידות הנכונות ושאין צורך בתיקונים.

 

לסיכום

כדי להתקין קמין בבית שלכם יש צורך בקדיחת חור. תהליך קדיחה זה מתרחש במספר שלבים שיש לעקוב אחריהם בצורה בטוחה. אם אתם מחפשים מי שיעזור לכם לקדוח חור בקיר בטון אתם מוזמנים לפנות אל אבני החושן ניסור וקידוח בטון. הם מתמחים בניסור בטון לצרכים שונים, בין אם ניסור מדרגות בטון, קדיחה בקירות ועוד.

ניסור תקרת בטון