ניסור חלון בטון

ניסור עמוד בטון

בעולם הבנייה, אחד הדברים הכי מורכבים הוא ניסור של בטון. אחרי שהבטון כבר בנוי ויצוק קשה לנו מאוד לנסר אותו, ובמקרה שבו אנחנו צריכים לפתוח חלון העבודה הזו עלולה להיות מעט קשה. זו בדיוק הסיבה שכדאי לכם להכיר את האפשרות לבצע קידוח בטון בעזרת אנשי המקצוע של אבני החושן ניסור וקידוח בטון.

 

קידוח בטון

המקרים שבהם אנחנו צריכים לבצע קידוח בטון הם כאשר צריך לבצע קידוח חור למזגן או ניסור בטון לטובת פתיחה של חלון בקיר. בניגוד לקירות רגילים שאותם אפשר לקדוח עם כלי בנייה קונבנציונליים, קידוח בטון הוא עבודה מורכבת יותר. המורכבות הזו נובעת משתי סיבות.

 

עוצמת הבטון

בטון הוא חומר חזק מה שמקשה על ביצוע של עבודות שונות בקיר בטון יצוק. קידוח של בטון דורש שימוש בכלים מסוימים שמסוגלים לחדור אותו מבלי להיפגע. מקדח רגיל שבו אנחנו משתמשים לא מסוגל לחדור בטון לעומק.

נזק סביבתי

בשל החוזק הרב של הבטון אנחנו צריכים להשתמש בכלים חזקים מאוד לביצוע הקידוח. גם אם נצליח לבצע את הקידוח, הדבר הזה עלול להסב נזק רק למבנה שבו אנחנו עובדים. לאור זאת, עלינו להקפיד בעת ניסור חלון בטון שכל שאר הקיר ובאופן כללי המבנה שבו החלון נמצא לא ייפגעו מהקידוח.

 

אבני החושן ניסור וקידוח בטון

אבני חושן היא חברת ניסור מקצועית שעוסקת בתחום קידוחי הבטון כבר שנים רבות. החברה מחזיקה בצוות מקצועי שיחד עם הציוד הטכנולוגי המתקדם ביותר יאפשרו לכם לבצע את ניסור הבטון באופן מדויק, וכמובן בלי להסב נזק לתשתיות שיש סביב מקום לניסור. אז אם אתם צריכים לבצע קידוח או ניסור בטון, כל מה שנותר לכם זה פשוט לפנות לאבני חושן.

 

לסיכום

ניסור בטון הוא מורכב לאור החוזק הרב של הבטון, דבר שמקשה על ניסור מדויק בלי לגרום נזק לסביבה. זו בדיוק הסיבה שאם אתם צריכים לנסר חלון בטון עליכם לעשות את זה רק בעזרת חברה מקצועית שמחזיקה בציוד המתאים לכך. הניסור של הבטון צריך להיות כזה שמצד אחד לא פוגע בקיר ומצד שני מאפשר לכם לקבל חלון בגודל הרצוי.

קידוח קיר בטון ביהלום