ניסור בטון בפתח תקווה

עבודות ניסור בטון הן עבודות מורכבות. הבטון הוא חומר עמיד וחזק המעניק ללא מעט מבנים את יציבותם. כאשר מנסרים קורת בטון המשולבת במבנה, המבנה עלול להיכנס לקטגוריית המבנים המסוכנים ולקרוס. ניסור וקידוח בטון חייבים להתבצע על ידי אנשי מקצוע מורשים לעסוק בתחום וכמובן, באישור מהנדס.

 

ניסור קורת בטון – איך עושים את זה?

השלב הראשוני בעבודות ניסור בטון הוא דווקא התכנון ובדיקת ההיתכנות לעבודת הניסור. רק לאחר שמוודאים שלא יגרם נזק למבנה אם קורת הבטון תנוסר, ולאחר התייעצות עם מהנדס בניין מוסמך לגבי הנקודות בהן ניתן לבצע את הניסור, רק אז יהיה ניתן להמשיך בתהליך ולתכנן אותו בצורה נכונה. במקרים מסוימים עבודת הניסור תצריך ליווי צמוד של מהנדס בניין שיוודא שעבודת הניסור לא מזיקה למבנה הקיים. כחלק מההיערכות לעבודת הניסור, יש צורך בקשירת קורת הבטון למנוף או כבלים אחרים בכדי למנוע את נפילתם ארצה לאחר הניסור. את עבודת הניסור עצמה מבצעים באמצעות מכשור מיוחד. על פי רוב הניסור יתבע באמצעות ממסור יהלום שהוא חומר חזק ומסוגל לבצע עבודה מדויקת במיוחד.

 

לאחר ניסור בטון, חלק בלתי נפרד מהעבודה היא פינוי הפסולת. הרי הבטון הוא חומר כבד ועל פי חוק, מנסר הבטון חייב לפנות את פסולת הבטון המצטברת מהניסור. הפינוי מתבצע באמצעות מנוף שמרים את כל הקורה, או באמצעי אחר לאחר שבירת הקורה לחלקים קטנים יותר.

 

למה לבצע ניסור בטון?

ניסור בטון הוא עבודה נצרכת בעיקר בגלל הבטון המשולב בכל מבנה. כאשר מבנה קיים נצרך לעבור שינויים, הבטון היצוק בו עלול להקשות על המלאכה, וכך, כדי ליצור פתחים חדשים ומעברים בקירות עשויים בטון, יהיה צורך בניסור בטון. כדי להכין תשתיות ציבוריות יהיה צורך בלא מעט מקרים בעבודת קידום בסלעים ובבטון. לא מעט פרויקטים של בנייה נאלצים להרוס חלק ממבנה קיים בכדי לבנות במקומו מבנה חדש וזאת הם עושים באמצעות ניסור בטון.

 

 

מי מבצע עבודות ניסור בטון?

אם אתם גרים באזור פתח תקווה והסביבה, כדאי שתכירו את חברת הקידוח המובילה באזור. חברת אבני החושן ניסור וקידוח בטון, מצליחה להוביל בביצוע עבודות מקצועיות לקידוח וניסור בטון באמצעות יהלום. ניסור קורת בטון הוא דבר מורכב ולכן חשוב לפנות דווקא לאנשי המקצוע המומחים בתחום.

קידוח קיר בטון