ניסור גג בטון

קידוח רצפת בטון

גם אתם נדרשים לניסור של עבודת בטון ואינכם יודעים איזה איש מקצוע אמור לבצע זאת? למעשה, ניסור גג בטון או ניסור קיר בטון, חייבים להיעשות על ידי אנשי מקצוע מומחים אשר יש להם את הציוד המקצועי שמיועד בדיוק לשם כך, כיוון שאין מדובר בעבודה רגילה, אלא בעבודה כזו שדורשת אמצעים מוגברים שמתאימים לחומר הקשה ממנו מורכב הבטון.

 

מה זה בכלל ניסור גג בטון?

ניסור גג בטון נעשה בדרך כלל על מנת להוסיף חלל לגובה, על ידי ניסור של גג בטון שכבר קיים ומונע תמחיה של חלל הגובה. לפני ניסור גג הבטון חלה החובה לבדוק כי הניסור לא יפגע במבנה או ביסודות הבטון שלו, וכי הניסור מתכתב עם התכנון ההנדסי של הבניין אשר נכתב עוד טרם הקמתו, על מנת למנוע ליקויי בטיחות חמורים.

 

כיצד מבצעים ניסור גג בטון?

ניסור גג בטון , מתבצע על ידי מיכון מיוחד שכולל מסור יהלום, אשר עקב תכונת העמידות הייחודית שלו – הוא מסוגל להתמודד מול הבטון ואף לנסר אותו. המכשור המקצועי מוביל לעבודה איכותית, מדויקת ונקייה וכזו שמאפשרת תוצאה מלאה באסתטיות ונראות אופטימלית. בנוסף, בעזרת מסור הפלדה שמורכב עם יהלום, תתקבל תוצאה אחידה לאורך כל שלבי הניסור.

 

התאמת גודל הדיסק לניסור אחיד ובטוח

בין אם מדובר על ניסור גג בטון , ובין אם מדובר על ניסור קיר בטון – על מנת שעבודת הניסור תתבצע בצורה איכותית ובמקסימום מקצועיות, עוד טרם ביצוע הניסור יש להתאים את גודל דיסק הניסור בהתאם לגודל שטח הניסור ומהלכו. ככל שהתאמת גודל הדיסק תהיה מדויקת יותר, כך גם עבודת הניסור תהיה יותר איכותית, מקצועית ובטיחותית.

 

אבני החושן ניסור וקידוח בטון – המומחים לניסור בטון

חברת אבני החושן ניסור וקידוח בטון מתמחה כבר מעל עשור בכל סוגי קידוח וניסור הבטון, כולל ניסור גג בטון, ניסור בטון וניסור קיר בטון. החברה משתמשת בכלים הכי חדשניים ואיכותיים בארץ ומספקת מענה ללקוחות פרטיים ועסקיים בכל רחבי הארץ. על מנת להבטיח את בטיחות הלקוחות, העבודה מתבצעת בד בבד עם ייעוץ מהנדסים צמוד והקפדה על ביצוע יסודי ומדויק אשר מוביל לתוצאה שמשביעה את רצון הלקוח.

 

לסיכום

על מנת לנסר גג או קיר בטון, יש לנהוג על פי הנחיות הבטיחות ולהתייעץ עם מהנדס, וכן להשתמש במקדחת יהלום אשר הוכחה כמדויקת והאיכותית ביותר לניסור בטון, כאשר חברת אבני החושן ניסור וקידוח בטון מבצעת את כל ניסורי הבטון על הצד הטוב ביותר.

קידוח רצפת בטון