ניסור מדרגות בטון

לא משנה האם מדובר על ניסור גג בטון, מדרגות או סתם קיר, מדובר על אתגר לא קטן. הבטון הוא חומר חזק, ובעת הקידוח שלו עלול להיגרם נזק משמעותי לסביבה. אז כדי שתוכלו לבצע ניסור בטון בצורה בטוחה, אבני החושן כאן כדי לספר לכם מהי הדרך הנכונה לעשות את זה.

 

קידוח בבטון

עוד לפני שנדבר על המדרגות עצמן, חשוב להבין את האתגר הכפול שקיים בניסור בטון. הבטון הוא חומר חזק מאוד, וקשה לקדוח אותו בלי שמפעילים כוח רב. לאור זאת, גם כאשר יש לנו את הציוד המתאים שאיתו אנחנו יכולים לקדוח בבטון, קיימת סכנה שהקידוח לא יהיה מדויק, ואף יגרום נזק לסביבה של הקיר. לאור זאת, עליכם להקפיד על חברה מקצועית כאשר אתם מבצעים ניסור בטון.

 

מתי נזדקק לניסור מדרגות בטון

השלד של מדרגות עשוי בדרך כלל מבטון, מה שאומר שאם אתם צריכים לבצע שינוי מסוים במדרגות, או חדירה אל החלק הפנימי שלהן אין מנוס אלא מביצוע של ניסור בטון. לעיתים מדובר גם בניסור עמוד בטון, שלאור החשיבות הרבה שלו מדובר על חלק חזק במיוחד בבניין. כדי להפוך את העבודה להיות כמה שיותר מדויקת בלי שהיא תשפיע על הסביבה, כדאי להכיר את האפשרות הזו.

 

ניסור בטון בכבל יהלום

ניסור בטון בכבל יהלום הוא שיטה חדשה לניסור בטון. השיטה מנצלת את החוזק הרב של היהלום על מנת לבצע קידוח מורכב בצורה כמה שיותר מדויקת. העוצמה הרבה של היהלום מאפשרת לנו לקבל תוצאה מדויקת, שלא היינו רגילים לקבל בחומר חזק כמו בטון. אבל כדי שתוכלו להנות מסוג קידוח כזה, כדאי שיהיה לכם בעל מקצוע מתאים.

אבני החושן ניסור וקידוח בטון

אבני החושן היא מקצועית שמתמחה בכל מה שקשור לקידוחי בטון מורכבים. הציוד של החברה, יחד עם הידע ואנשי המקצוע שלה מאפשרים לה לתת שירות בכל מקרה של קידוח בטון.

לסיכום

קידוח או ניסור של בטון היא עבודה מורכבת. חשוב לבחור בעל מקצוע איכותי שיעשה אותה, כזה שגם בעל ניסיון בתחום אך לא פחות חשוב מכך גם מחזיק בציוד מתאים.

קידוח בטון ביהלום
קידוח רצפת בטון