ניסור בטון בנתניה

קידוח קיר בטון

ניסור בטון בכבל יהלום וניסור בטון הם תהליכים מתקדמים בהם מתבצעת פעולת חיתוך של מבני בטון. שיטה זו מהווה טכניקה רב תכליתית לניסור בבטון ויצירה של פתחים מדויקים. בשיטה זו משתמשים בפרויקטים הקשורים בשיפוץ ובניית מבנים. מהו קידוח יהלום? אילו הכנות יש לבצע לפני פעולת קידוח בטון? ואיזו חברה מציעה שירותי ניסור בטון בנתניה? כל התשובות בפוסט הבא.

מהו ניסור יהלום?

בהתאם לחוזקו של היהלום הוא משמש כציפוי לדיסק החיתוך במסור לקידוח וניסור קירות ומשטחי בטון. ראש מקדח הבטון המצופה אבקת יהלום וסגסוגת של מתכות מסתובב במהירות עצומה. טכניקה זו המשלבת חוזק עם מהירות, מאפשרת לבצע חיתוך מדויק או קידוח של חורים בקוטר הרצוי במגוון חומרים קשיחים ובראשם: הבטון.

פירוט ההכנות לפני ביצוע עבודת ניסור בבטון

על מנת להבטיח עבודה מדויקת ובטיחותית חשוב לבצע מספר הכנות לפני עבודת ניסור בטון במבנה. להלן פירוט ההכנות:

בחינת נתוני האזור המיועד לניסור

לפני תחילת יישום פרויקט ניסור בטון יש לבדוק מהו סוג הבטון ומהן מידות העובי שלו. נתונים אלו יסייעו בבחירת הציוד המתאים כולל: טכניקות חיתוך מתאימות וסוג הלהבים. כך למשל. בטון דק ניתן לנסר באמצעות מסור סטנדרטי לעומת בטון עבה עבורו נדרש מיכון מסיבי יותר.

הכנת נקודת חשמל

כעת יש לבחון מקור לאספקת חשמל למסור המבוסס לרוב אנרגיה חשמלית. בדקו שנקודת החשמל אכן מספקת את דרישות המתח של המכשור החשמלי.

ציוד עזר וציוד נלווה

בהתאם לאופי והיקף העבודה יש לשקול שימוש באביזרי עזר נלווים כגון מערכות אספקת מים, מנגנוני תמיכה והרמה או מערכות לאיסוף אבק.

פינוי פסולת ניסור בטון בהרצליה

אתגר נפוץ בביצוע פרויקט ניסור בטון הינו פינוי פסולת בטון לאתר מתאים. חברת אבני חושן מספקת שירותי איסוף פסולת מקצועיים לצורך השלמת הפרויקט ולמניעת קנסות בגין השארת פסולת באתר הבנייה/השיפוץ.

אבני חושן: הכתובת שלכם לשירותי ניסור בטון בהרצליה

חברת אבני חושן מציעה שירותי ניסור בטון מתקדמים בדגש על מקצועיות, דיוק מקסימלי, גימורים מושלמים ושמירה על רמת בטיחות נאותה לאורך כל התהליך. קבלני בנייה ומעוניינים בשירות ניסור בטון מקצועי? צרו קשר עכשיו להזמנת עבודת ניסור מושלמת של חברת אבני חושן.

 

קידוח רצפת בטון
ניסור עמוד בטון