ניסור קיר בטון

קידוח בטון ביהלום

אם גם אתם מעוניינים לשפץ מבנה בעל קירות בטון, ככל הנראה תידרשו לשירות של ניסור קיר בטון, אשר בעזרתו תוכלו להפחית מגודל קיר הבטון ואף לשנות את עיצובו. בשונה מקירות רגילים שקל במיוחד להתעסק איתם, להוריד מהם ולשנות את צורתם – קירות בטון נדרשים לעבודה באמצעות ציוד ייעודי אשר מסוגל להתמודד עם עובי וחוזק הבטון ולהוביל לעבודה מדויקת ואיכותית.

 

מה זה ניסור קיר בטון?

חומר הבטון הוא אחד החומרים העמידים ביותר בתעשיית החומרים. ולכן, על מנת להתמודד אתו, לשנות את צורתו ואפילו להסיר חלק ממנו – נדרש ציוד איכותי וחזק, אשר בדרך כלל יהיה עשוי פלדה בתוספת ציפויי יהלום, כיוון שרק חומרים אילו יכולים להתמודד בכבוד מול הבטון ולאפשר קידוח או ניסור שלו.

 

מה הקשר בין מהנדס לניסור קיר בטון?

ניסור קיר בטון לא יכול להתבצע ללא אישור של מהנדס על עצם העבודה ותכנונה. ומדוע? משני סיבות עיקריות: 1. קירות בטון מהווים פעמים רבות קירות תומכים לבניין, וניסור שלהם עלול חלילה לגרום לאי יציבות בבניין מה שיכול אף לגרום לסכנת חיים, ולכן נדרש ייעוץ מאת מהנדס, על מנת לוודא שהקיר שעומד לקידוח בטון אינו קיר תומך של הבניין. 2.אישור המהנדס נועד, גם על  מנת לוודא שתשתיות המים או החשמל של המבנה לא ייפגעו במהלך קידוח הבטון.

 

הידעתם כי ניסור בטון דורש חשמל תלת פאזי?

על מנת להפעיל את הציוד המתקדם שמתמודד בכבוד בפעולת קידוח הבטון, יש להסתייע בחשמל תלת פאזי עוצמתי על מנת לספק את מקסימום האנרגיה לציוד החדשני. במקרה והמבנה שלכם אינו מכיל חשמל תלת פאזי, תידרש החברה לגנרטור ייעודי לצורך תפעול מלא של הציוד שברשותה.

 

ניסור קיר בטון בדיוק מקסימלי

אחד האלמנטים עליהם יש לשים דגש בכל מהלך ניסור קיר הבטון – הוא אלמנט הדיוק. אי דיוק של הקדיחה עלול לפגוע הן בבטיחות הבניין, הן בתשתיות המבנה והן בנראות ובאסתטיות. לשם כך, קיימים מגוון אמצעים שנועדו לשמור על דיוק מקסימלי. וכן בכל מקרה תכנון הניסור מבוצע מראש עם ירידה עד לפרטים הקטנים.

 

אבני החושן ניסור וקידוח בטון – דיוק מקסימלי ועבודה איכותית

אם גם אתם מחפשים חברה שתנהל את כל המערך של ניסור קיר בטון, ניסור בטון, או קידוח בבטון – חברת אבני החושן ניסור וקידוח בטון היא החברה המומלצת לכל עבודות הניסור בבטון. לחברה ניסיון רב של מעל עשור הן בסקטור הפרטי והן בסקטור העסקי, עם מאות פרויקטים אותם היא ביצעה בהצלחה מלאה.

ניסור קיר בטון
ניסור קיר בטון