ניסור קיר ממ"ד

ניסור של קיר בטון בממ"ד הוא תהליך עדין שדורש דיוק, מומחיות והקפדה על אמצעי בטיחות. ממ"דים נמצאים לרוב בתוך מבני מגורים שחשוב לשמור על שלמותם, ואשר כוללים לעיתים קרובות קירות בטון שנועדו לעמוד בתנאים קיצוניים. אז איך עושים זאת בכל זאת ומדוע חשוב לבצע תהליך זה בצורה בטיחותית?

 

חשיבות ניסור נכון של קיר בממ"ד

המטרה של ממ"ד, כפי שאתם בטח יודעים, היא להגן על השוהים בו מפני פגיעות חיצוניות- אם בשעות מלחמה, טילים וכדומה. לעיתים יש צורך לנסר בקיר של ממ"ד כדי ליצור פתח או להתקין מערכות שונות של חשמל ומים, ובמקרה כזה חשוב מאוד לבצע את זה בצורה מדויקת ובטיחותית. אם ניסור בטון ייעשה בצורה "חפיפניקית", זה עלול לפגוע במטרה שלשמה נועד הממ"ד ולא להגן במאה אחוז על מי שנמצא בפנים בעת צרה. על כן חשוב מאוד להקפיד על תהליך נכון של קידוח בטון של קיר ממ"ד.

 

איזה שיקולים יש לקחת בחשבון בעת ניסור קיר ממ"ד?

יש מספר דברים שחשוב לשים עליהם את הדעת בעת ניסור בטון בכבל יהלום של קיר המרחב המוגן שלכם. הדבר הראשון הוא כמובן הבטיחות. אנשי המקצוע שמבצעים את התהליך צריכים להיות מאומנים היטב ומצוידים בציוד מגן אישי מתאים, ויש להקפיד על כל פרוטוקולי הבטיחות כדי שהם לא ייפגעו וגם החלל עצמו לא יינזק.

חשוב לבצע גם הערכה יסודית של המרחב המוגן ושל קיר הבטון. זה כולל הערכת העובי והקרבה שלו לחללים אחרים. חשוב לתכנן תכנית מפורטת שתבטיח שתהליך הניסור לא יסכן את היציבות המבנית.

בנוסף, בעת קידוח בטון יש לבחור את הציוד המתאים ולבדוק איך אפשר למזער את הפסולת והאבק שעשויים להיווצר בתהליך. ככל שתערכו טוב יותר למצב, כך יהיו כמה שפחות תופעות לוואי לא נעימות והפרעות כאלה ואחרות.

 

לסיכום

לסיכום, קידוח קיר בטון בממ"ד דורש תכנון קפדני וביצוע מדויק. מי שיוכל לעזור לכם ולבצע את הניסור בצורה זו הם אבני החושן ניסור וקידוח בטון, חברה ותיקה, מנוסה ובעלת מוניטין חיובי בתחום שתשמח להציע לכם את שירותיה.