ניסור בטון בהוד השרון

קידוח או ניסור של בטון היא אחת מעבודות הבנייה המורכבות ביותר. במהלך העבודה הזו אנחנו לא רק צריכים להפעיל כוח רב שמתגבר על העוצמה של הבטון, אלא גם לעשות את זה בצורה שתהיה כמה שיותר מדויקת. בעוד שקידוח של קיר רגיל שאינו עשוי מבטון יכול להיעשות גם בצורה חובבנית, קידוח או ניסור של בטון הוא מצב אחר לגמרי.

 

מתי נזדקק לניסור בטון

ניסור בטון הוא מסוג העבודות שכל אחד מאיתנו עלול להזדקק לה. פתיחה של חור למכונת כביסה, חור להעברת צנרת המזגן חדש או סתם רצון לפתוח חלון בקיר דורשים מאיתנו לבצע קידוח בקיר בטון. עד לפני כמה שנים, קידוח כזה באמת היה מהווה אתגר לא מבוטל, אולם כיום בזכות מכשיר חדש אנחנו שמחים לבשר לכם שאפשר לעשות אותו בצורה הרבה יותר טובה.

ניסור בטון בכבל יהלום

אם לא ידעתם עד היום, אז כדאי לדעת שיהלום הוא החומר החזק ביותר שיש בטבע. לאור זאת, היהלום משמש בתעשיות רבות לצרכי חיתוך, וכיום אנחנו רותמים אותו גם לטובת ביצוע קידוח או ניסור בטון. היהלום מאפשר לנו לא רק להגיע לרמת דיוק מאוד גבוהה, אלא גם לעשות את זה בצורה שבה אנחנו לא מרעידים את הקירות שנמצאים מסביב למקום שבו נעשה הקידוח.

 

אבני החושן ניסור וקידוח בטון

אבני החושן עוסקת כבר שנים רבות בתחום של ניסור וקידוח בטון. החברה מחזיקה בצוות מיומן, ויחד עם הציוד הטכנולוגי המתקדם יאפשרו גם לכם להנות מקידוחי בטון מדויקים. כפי שהבנתם, קידוח של בטון הוא צורך שעלול להתעורר אצל כל אחד, וכדאי שיהיה לכם מי שיכול לתת לכם את השירות הטוב ביותר בתחום. זה בדיוק מה שאנחנו באבני החושן מבטיחים לכם שניתן.

 

לסיכום

קידוח בטון משלב מספר מורכבויות, כך שכדאי שלפני שאתם ניגשים לבצע אותו תדעו מי בדיוק מבצע עבורכם את העבודה. רמת הדיוק הנדרשת בקידוח הופכת לאתגר לא קטן בחומר חזק כמו הבטון. זו הסיבה שניסור בטון בעזרת כבל יהלום הפך להיות כל כך נפוץ. גם כאן אבני החושן ישמחו לתת לכם שירות בתחום.