ניסור בטון בחדרה

ניסור תקרת בטון

חלק בלתי נפרד מהשלמת פרויקטים של בנייה ושיפוץ בחדרה כולל תוכניות פינוי בינוי, תמ"א 38 ועבודות שיפוצים פרטיות – הוא ניסור הבטון. תחום ניסור הבטון עוסק בחיתוך פתחי חלונות ודלתות, גימורים של מרפסות ורצפה וכן חיתוך עמודי בטון וקירות פנימיים. קיימות טכניקות שונות לביצוע ניסור בטון כאשר אחת השיטות המתקדמות הינה ניסור בטון בכבל יהלום. מעוניינים בשירותי בטון בחדרה? כל המידע לפניכם!

ניסור בטון ביהלום

שיטת ניסור ביהלום הינה טכנולוגיה הרותמת לשירותיה את החומר האורגני הקשיח ביותר בטבע: היהלום. בשימוש במקדח יהלום ניתן ליהנות מיתרון נוסף על המקדחה המסורתית: יכולת קידוח ודיוק מקסימליות. נתונים אלו הופכים אותו למכשיר האולטימטיבי לניסור קירות בטון ולקידוח בטון.

איך מתבצע ניסור בטון?

לאחר הרכבת המסור באזור הניסור הייעודי, יורכב עליו ראש דיסק ומנוע ניסור בצורה אופקית או אנכית בהתאם לאופן החיתוך הרצוי. להבי המסור החזקים יסתובבו במהירות עצומה עד לחדירה וחיתוך של כל סוגי החומרים כולל בטון.

כדי לשמור על בטיחות מקסימלית לכל אורך התהליך, המוסמכים לביצוע פעולה זו הם אך ורק אנשי מקצוע מיומנים שעברו הכשרה בתחום והם בעלי ניסיון.

ניסור וקידוח בטון בשלט רחוק

הליכי קידוח וניסור בטון הנעשים בקני מידה גדולים יופעלו על ידי אנשי מקצוע מוכשרים בשליטה מרחוק על רובוטי קידוח. פעולה זו נועדה כדי להגן על בטיחותו של המפעיל וכן כדי למקסם את יכולות הדיוק של עבודת החיתוך.

ניסור בטון בחדרה: חברת אבני חושן

חברת אבני חושן הינה אחת מהחברות המובילות בישראל לביצוע עבודות ניסור בבטון. החברה מתמחה בשימוש במקדח יהלום תוך הקפדה על גימורים מושלמים ועבודה בטיחותית לחלוטין. הניסור מתבצע בחדרה ובערים נוספות ברחבי הארץ על ידי אנשי מקצוע בעלי הכשרה מקצועית בתחום שהוסמכו לעבודה עם ציוד מתקדם לקידוח וניסור ובטכניקות חדשניות. מחפשים שירותי ניסור בטון בחדרה ברמה הגבוהה ביותר? צרו קשר עוד היום עם נציגי השירות של חרבת אבני חושן לקבלת הצעת מחיר משתלמת במיוחד.

ניסור תקרת בטון
קידוח בטון ביהלום